Dopis 9

01.03.2015 19:20

 

3. - 4.2015 
Ahoj maminko, Anežko, Akime, Jardo a Věrko !
    Zase uteklo fůru času, teď už jsem dospělák (no Martin říká, že se tak ale nechovám). Jezdíme stále po výletech, taky na cvičák. Teď nedávno jsem byl na Poháru výcvikářů, z osmnácti jsem byl pátý. To jde, ne ? No a teď v sobotu jsem dělal zkoušky ZTV1 - to se mi tedy nepovedlo. No třeba příště. Moc se mi líbilo setkání s kamarády a všemi příbuznými ve Zvánovicích (12.4.). To jsem se vyřádil. A nejlepší byly bahenní lázně. No ale Martin mě za to moc nechválil. Musel jsem se jít za trest vykoupat do rybníku, ale to byla paráda, jak jsem si zaplaval. Takže to nebyl pro mě vlastně žádný trest, ale zkrátka jsem si to všechno užil.
    Rád bych si s vámi trošku popovídal, říkal Martin, že jste o tom už mluvili. My bychom si udělali výlet do Kořenova, do těch pěkných chatiček, tam to bylo bezva. Nevím ale kdy. My s Martinem nemůžeme 28.6. – 5.7. a  15.8. – 22.8., to zase někde cvičíme. Tak si myslíme, že by to bylo dobré někdy na září nebo na konci srpna, abychom měli čas objednat chatičku, aby byla volná. Tak se s ním domluvte, já se budu strašně těšit.
            Váš Jimmy  ;-)