Dopis 8

01.05.2014 19:10
 
5. - 12.2014  
Ahoj mamí, Anežko, Akime, Věrko a Jardo !
 
    Už dlouho jsem vám nepsal a tak se musím v novém roce polepšit. Za celý rok jsem toho hodně viděl a užil si na různých výletech.
V květnu jsme byli na víkendovém výcvikovém táboře na Nové Živohošti. Bydleli jsme s Martinem v chatičkách, bylo to príma. Cvičili jsme v lese a taky jsem se koupal a měl jsem krásně vypraný kožíšek.
V červnu jsme pak byli v Praze na zkouškách ZTV1. No ale bylo tam moc velké horko, moc mi to tam nebavilo, no a tak se mi zkoušky nepovedly.
Potom jsme byli na týdenním výcvikovém táboře na Šumavě v Přední Výtoni. Tam jsem si to tedy pěkně užil. Byla tam legrace, chodili jsme po výletech, měl jsem tam fůru kamarádů – no to mě bavilo nejvíc. Ale taky jsem měl nějaké povinnosti, cvičit, chodit na překážky, a tak podobně. Mě to ale baví – vždycky dostanu za to nějakou dobrotu.
Na konci července jsme byli na zkouškách BH (Zkouška doprovodného psa) v Ratenicích u
Poděbrad. I když bylo horko tak se mi to nakonec povedlo a zkoušku jsem udělal. Za odměnu jsem se byl vykoupat, a to já strašně rád.
V srpnu jsme byli na dvou soustředěních, v Žatci a v Pelhřimově. Mám všude plno kamarádů a tak jsem si to zase užil. I počasí bylo pěkné.
V listopadu se mi v Praze podařilo udělat zkoušku ZZP1. Bylo to tedy náročný, až jsem se zapotil, ale jsem přece dobrý – ne ? Byl jsem první.
Před vánocemi jsme s Martinem byli jako každoročně na vánočním závodě. Měli jsme spoustu zajímavých úkolů. Martin se mnou musel přelézat překážky, musel taky nosit aporty jako já, no bylo to prostě hrozná sranda. A dostal jsem tam taky vánoční dáreček.
A když jsem byl náhodou i doma, chodili jsme na procházky, koupat se, jezdili jsme na kole – tedy já jsem musel pěšky, na kole jel Martin.
Jo a musím vám říct novinu. Mám od dubna nového kamaráda. Jmenuje se Filípek. No on si tedy se mnou ještě nehraje, ale už se těším až vyroste a vyleze z toho kočárku. Martin je jeho strejda, takže já jsem asi strejda taky.
    Doufám, že už jste všichni v pořádku, zdravý a těším se na vás, že se někdy zase uvidíme.