Dopis 7

01.08.2013 19:00
 
8.2013 - 4.2014 
Ahoj maminko Bettynko,
    to jsem nezdárný syn, že jsem se tak dlouho neozval. Ale já pro všechny ty moje lumpárny nato nemám čas. Mám tu pro tebe připravený obrázky (už dlouho, od loňska), jak jsme měli v Kořenově sraz s bráchama a ségrou. Moc na to vzpomínám, bylo to bezva. Jezdíme s Martinem na cvičák. Tam mám fůru kamarádů a kamarádek. Ještě v srpnu, když jsme se vrátili z Kořenova, jsme byli u rybníku Strmilov. Já mám vodu děsně rád, ale v tomhle rybníku tedy žádná nebyla. Dělal jsem tu zkoušky OVVR – úspěšně. Dostal jsem za odměnu buřta.Taky jsme byli v zimě na Monínci na zimním výcviku, ale moc sněhu tam nebylo, ale zato jsem spal na pokoji a když mi byla v noci dlouhá chvíle, skákal jsem po postelích mezi ostatními spícími páníčky. To byla taková psina, ale jim se to moc nelíbilo a musel jsem toho bohužel nechat. Teď nedávno jsem byl v Mladé Boleslavi na Poháru výcvikářů, a tady jsem byl na osmém místě (z 18ti).  A před tím jsem byl na zkouškách ZZP 1, no to se mi nějak nepovedlo. Začátkem května jsme byli na Vysočině. Spal jsem na pokoji s páníčkem. A teď se už zase těším, že pojedeme na Živohošť. To si zase užiju kamarádů.
    Moc na vás všechny vzpomínám, mamí pozdravuj Akima, Anežku, Věrku i Jardu. Rád bych se u vás na chviličku někdy v červnu stavil, abych vám dal ty obrázky.
Tvůj syn Jimmy vlastní packou.