Dopis 6

01.01.2013 18:50

 

1-5.2013
Ahoj maminko, Akime, Anežko a moji bývalí páníčkové,
    dlouho už jsem Vám nepsal, co je u nás nového. Byl jsem v zimě zase na horách. Byla to paráda, sněhu hodně a samá legrace. No taky jsem se tam musel něco naučit. Učil jsem se chodit za Martinem. No to by mi docela šlo. Ale on měl na nohou takové divné klacky, prý sněžnice. Ať jsem dělal,  co jsem dělal, pořád jsem na ty klacky šlapal a páníček se na mě zlobil. A největší legrace byla, když jsem na ty klacky šlápnul a Martin spadnul do sněhu. To jsem měl největší radost. A seděl jsem taky v rolbě i s jinýma pejskama. Byl tam hrozný rámus. Ale vůbec jsem se nebál. (no jen trošičku).
    V březnu jsem byl na zkouškách (ZZZ), ale nějak se mi to nepovedlo, hlavně na stopě. Ať jsem čmuchal sebe víc, bylo to nějaké dlouhé a už mi to nebavilo. Tu jsem udělal až za měsíc. Pak jsem se pokusil udělat ještě jinou zkoušku ( RH-FL E), a ono se mi to povedlo. Dostal jsem za odměnu doma páreček, to byla dobrota. To bych dělal zkoušky každý den. Taky jsem se byl podívat na Českém poháru záchranných psů, ale to jsem se jen díval. Trošku jsem si to vyzkoušel. Jen je mi divný, že na těch zkouškách mi nedají nic dobrého na zub.
    Teď jezdíme hodně po výletech, prý tréninky (– plošné, sutinné vyhledání, stopy, poslušnost, dovednost – to mi tam připsal Martin). No učení mě docela baví, ale hlavně že je psina, běhám s pejskama a spousta odměn a dobrot. Už se těším na další výlet k vodě, to mám strašně rád. Nedávno jsem byl na dovolené na Šumavě, až se uvidíme, budu vám vyprávět.
     A co vy,  jak zlobíte své páníky, to já jen trošičku. Těším se, až si zase spolu někdy
pohrajeme.
            Všechny zdraví
                                                            Jimmy