Dopis 5

01.07.2012 18:40
 
7. - 11.2012
    Ahoj mamí, Anežko, Akime a moji bývalí páníčkové,
už jsem vás strašně dlouho neviděl, a moc se těším až se zase uvidíme. Jsem zvědavý co jste celé léto dělali, kde jste byli na dovolené, jak jste si užívali. My jsme byli s Barýkem taky na dovolené, byli jsme kousek od Lipna, chodili jsme se koupat, na procházky, taky jsme cvičili. A druhou dovolenou jsem byli na hradě - Červená Řečice, a tam jsme spali. Že jste ještě nikdy nespali na hradě ? Tam byla legrace, to jsme se vyřádili. Ale teď jsem smutný, Barýk je nemocný. Udělaly se mu takový divný boule a pořád se mu zvětšují, jednu měl taky na krku a ta mu pořád krvácela. Ani mě k němu nechtěli pustit do boudičky a mně se stýskalo po tom, jak jsem se k němu vždycky hezky přitulil. Před měsícem byl na operaci, ale není to dobrý. Má takovou ošklivou nemoc. I když se mu ta rána na krku zahojila, dělá se mu tam ta boule znovu. Není s ním už taková legrace jako dřív. Tak mi napište, ať se trochu rozveselím.
    Rád bych věděl jestli jste byli u toho pana doktora v Plzni. Jak vám to tam dopadlo. Já jsem byl potom celý večer jako opilý, pořád se mi chtělo spát. Taky se už těším až pojedeme na hory, Tam je toho bílýho a studenýho (prý se tomu říká sníh) strašně moc, to se zase vyřádím.
    Zdraví vás všechny Jimmy